Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

COOK THE BOOK

Δεν θα το αγόραζα ποτέ. Είχα ήδη ακούσει ότι ήταν κατώτερο από "Το νησί" αλλά μου το έκαναν δώρο για τη γιορτή μου κι έτσι αναγκάστηκα να το πάρω στα χέρια μου. Προτίμησα να το έχω μαζί μου στο ταξίδι μου στο Άμστερνταμ, θεωρώντας ότι είναι ασφαλής επιλογή για ταξίδι. Θα το χαρακτήριζα περιποιημένο άρλεκιν με μεγάλες κοιλιές. Μας έπρηξε με τον Ισπανικό Έμφύλιο τόσο, που μου ήρθε να της γράψω μια εύφημο μνεία "μπράβο, πολύ ωραία μελέτησες ιστορικά την εποχή! έγραφες καμιά εργασία στο σχολείο?". Κατάφερα πάντως να το τελειώσω. Η ιστορία της ισπανικής οικογένειας δεν ήταν κακή αλλά ήταν τόσο βαρετά δοσμένη που δεν έβλεπα την ώρα να τελειώσουν τα βάσανα της και μαζί και τα δικά μου. Εύπεπτο για εύκολους αναγνώστες, καλό για να νυστάξεις το βράδυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ό,τι προαιρείσθε...